Tłumacz ;)

sobota, 7 listopada 2015

Wizyta

Cześć!

Dziś będzie post z serii My Life.

Wszystkich serdecznie zapraszam do przeczytania!




Wczoraj przyjechał do mnie mały gość. Mały gość jest jeszcze bardzo mały (xDD) i baaardzo piękny. Mieszka on w Bierzowie, małej wiosce w Wielkopolsce razem ze swoimi dość wiekowymi rodzicami. Wszyscy bardzo zachwycali się naszym małym gościem. Wiele ludzi na spacerku wołało: ,,Och, jaki piękniutki!", ,,Śliczny, naprawdę!", ,,Ile ma?" .
A ja oczywiście z zachwytem odpowiadałam na te miłe pytania.
Mały gość był u nas dość długo, a mianowicie od ok. 10 rano do mniej więcej 20. Bardzo długo się z nim bawiłam, nie tylko zabawkami. Jest naprawdę prześliczny i myślę, że wszyscy z was się nim zachwycą, gdy tylko go zobaczą. Nie obiecuję, że znajdę jego zdjęcie, ale... jest!

Oto, przedstawiam wam małego gościa!

^__^







Mam nadzieję, że domyśliliście się, że mały gość to pies XD


A w rzeczywistości na imię mu Bambi ^^ Bambi, Bambuszek, Bambuś, Bambik, Bambo - śliczne imię, prawda? ♥

Tak naprawdę Bambuś od niedawna znalazł się w naszej rodzinie. Namówiłam dziadków, by kupili sobie pieska, bo mają odpowiednie warunki i na pewno dodałby im szczęścia. I oto proszę - wujek Andu przywiózł im tą cudowną brązową jamniczą kuleczkę dwa tygodnie temu! A że jestem naprawdę przeogromną psiarą, praktycznie nie dałam mamie dotknąć mojego maluszka *.*

Najzabawniesze jednak było, kiedy zaprowadziliśmy go do Muffina. Mówiąc szczerze - to Bambi przestraszył się bardziej niż mój Mufcio!

Ah właśnie, sprawdziłam przed chwilą poprzedni post i zorientowałam się, że nie napisałam wam, iż mam świnkę morską!

Więc Muffinek , dla jasności, to moja mała świnka *>*

No i nawet znalazłam jej (świnki) zdjęcie! Oto on (Muffin):






T^T 


To by było chyba tyle na dzisiaj.

Dziękuję za dotrwanie aż do końca, I mam nadzieję, że się podobało ;)
Piszcie co sądzicie o tych dwóch rozrabiakach :3
I do zobaczenia w kolejnym poście!


Megan *>*






11 komentarzy:

  1. Ale słodziaki :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie, pamiętam mojego pieska jak był taki mały :)
    Podoba mi się jak piszesz, ten i poprzedni post bardzo fajny. Czekam na kolejne :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziutki piesek *o*
    http://nyhva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna psinka! Wycałuj :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania♥
♥Jeśli chcesz napisać: "Super post, wpadniesz do mnie?" to odpuść sobie, bo i tak wiem, że nie przeczytałeś posta.♥
♥Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, a na pewno cię odwiedzę.♥
♥Nie bawię się w kom/kom, obs/obs.♥
♥Każde obraźliwe komentarze będą usuwane♥