Tłumacz ;)

niedziela, 20 grudnia 2015

Świąteczne piosenki, inspiracje, prezenty, czyli tysiąc myśli na sekundę.

Hej wszystkim!

Czy tylko ja nie mogę uwierzyć, że za cztery dni już Wigilia? Pogoda wcale na to nie wskazuje, a wręcz przeciwnie - wydaje mi się, że nadchodzą wakacje, a nie Boże Narodzenie.

Do napisania tego postu zbierałam się ze trzy tygodnie (BRAVO JA). Zostało tak mało czasu, a tak wiele rzeczy do opublikowania, dlatego ten post będzie kompletną mieszaniną wszystkiego związanego ze świętami. I proszę nie szukać tutaj najmniejszego sensu, bo i tak go nie znajdziecie ;)

Chciałam pokazać wam też przedmiociki, które dostałam od moich Świętych Mikołajów (czyt. RODZICE), ale zabrakło mi czasu, więc w Nowym Roku zrobię już ogólny post obejmujący wszystkie moje prezenty :"")

W każdym razie mój pokój nie jest zbytnio udekorowany pod kątem Świąt, dom zresztą też ;x Parę figurek na parapetach stoi, jakieś miśki z czapkami mikołajkowymi wiszą na klamce od witryny, świeci się bałwanek z lidla, no i stoi piękna choinka ;) Ale atmosfery świąt nadal nie czuję.
W zeszłym roku wręcz odliczałam do świąt, a dziś stanęłam jak wryta , kiedy usłyszałam, że już 20 grudnia!
A tym bardziej, że za 11 dni sylwester...




Ale koniec tych pogaduszek! Przejdźmy do tematu :)


Na początek chciałabym wam przedstawić TOP 10 piosenek świątecznych (według mnie)


Kolejność nie ma znaczenia! :*


TOP 1


Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

KLIK

TOP 2


Wham! - Last Christmas 

KLIK

TOP 3


DeSu - Kto wie czy za rogiem...

KLIK

TOP 4


Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone

KLIK

TOP 5 


Dean Martin - Let it snow!

KLIK

TOP 6


Cliff Richards - Christmas time Mistletoe and Wine 

KLIK

TOP 7


Czerwone gitary - Jest taki dzień

KLIK

TOP 8


Chris Rea - Driving Home For Christmas 

KLIK

TOP 9


? - Jingle Bell Rock

KLIK


TOP 10

Edyta Górniak ft. Krzysztof Antkowiak - Pada Śnieg

KLIK

A jakie są wasze ulubione piosenki świąteczne? ;)





Kolejną rzeczą będą Świąteczne Inspiracje, które zapewne robiła już większość z was.

Ale ja też chętnie zrobię :D



~CO MNIE INSPIRUJE?


1. Tak jak już mówiłam, w tym roku kompletnie nie czuję Świąt, chociaż niektóre rzeczy działają na mnie dość pozytywnie . Na pewno rzeczą, a właściwie zjawiskiem, które zawsze mnie inspirowało (bo niestety w tym roku go nie ma) był śnieg.






Tak a propo, wyczytałam dzisiaj, że w Nowym Jorku leży 60 CENTYMETRÓW śniegu.
Poprawka:  wyprowadzam się do Nowego Jorku!!!






2. Zawsze na Święta Bożego Narodzenia robię z mamą pierniczki, więc ich nie może zabraknąć na liście. W tym roku najpierw zrobiłyśmy z dawnego przepisu babci, ale były takie twarde, że zdecydowałyśmy się kupić gotową mieszankę i zrobić z niej. Efekt znakomity! Niestety nie mam przy sobie zdjęć (już prawie wszystkie zjedzone I TO JESZCZE PRZED WIGILIĄ) ale możecie sobie wyobrazić jakie są znakomite ♥
























3. Świeczki. Uwielbiam zapalać je zimowymi wieczorami! ♥

























4. Sweterki. Uwielbiam je! Są takie mięciutkie... Mrr ;*







5. Figurki, gadżety, wianki, skarpety, bombki, choineczki i wszystko inne! ♥




















A was? A was co inspiruje? ;P








Nadszedł czas na ostatni temat, a są to pomysły na prezent pod choinkę;)
Zapraszam! ;>







1. Ubrania. Myślę, że ten prezent nie może być nieudany!





2. Nowy telefon, aparat, komputer, głośnik, tablet, słuchawki, czyli coś z elektroniki.






3. Gra planszowa. Ale nie taka zwykła! ;D



4. Kosmetyki, biżuteria. Każda kobieta się z nich ucieszy! :)




5. Torba lub plecak. Nigdy nie za wiele!






I to by było na tyle dzisiaj.

Mam nadzieję, że wszystkie trzy tematy wam się spodobały .
I mam nadzieję , że ktokolwiek je przeczytał ;P


W każdym razie kochani... Możliwe, że nie zobaczymy się przed Wigilią, dlatego...


Życzę wam pięknych, szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia,
Dużo prezentów, udanych oczywiście,
 12-stu potraw na stole, cudnej pasterki...
A przede wszystkim miłego czasu spędzonego z rodziną!
Po prostu:


WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥




Życzy Megan wraz z... Megan :3












Ten opłatek wszystkich łączy,
tłumi spory, kłótnie kończy,
ten opłatek może wiele,
z nim życzenia płyną szczere.
Wigilijna, cicha noc
ma w sobie niezwykłą moc,
dzisiaj chcą być razem wszyscy,
kolędować do kołyski.
Do Jezusa Maleńkiego,
w biednej szopie zrodzonego,
By swą rączką błogosławił,
zmartwień wszystkich nas pozbawił.



Boże Narodzenie
radość wlewa w serce,
poczujesz ją mocno
nocą, na pasterce.
Wigilia przyniesie
nie tylko prezenty,
każdy zamyślony,
głęboko przejęty.
W naszych myślach jeszcze
świąteczne życzenia,
najcieplejsze słowa
każdy z nas docenia.
Czas spędzony wspólnie
najpiękniejszym darem,
święta nas jednoczą,
dziś wszyscy są razem.


W dzień Bożego Narodzenia,
wszyscy wokół ślą życzenia.
Lista życzeń bardzo długa
czy spamiętać mi się uda?
Zdrowia, szczęścia pomyślności,
niech się trafi karp bez ości,
by w ten wigilijny czas
nic nie kuło w gardło Was.
Spod choinki niech wysypie się
prezentów worek cały,
a świat wokół niech przez chwilę
chociaż będzie śnieżno biały.
 


JESZCZE RAZ : WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!! ♥♥♥



~Megan xxx



11 komentarzy:

  1. Zaszalałaś z tą ilością inspiracji, ale bardzo fajne motywy wybrałaś ;) Od razu człowiek wpada w lepszy nastrój ;)Marta

    http://ciekawekosmetyki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa pierniczki! <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post:)
    Cudowne inspiracje:)
    Miło mi,że odwiedziłaś mojego bloga:)

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post bardzo różnorodny i na pewno każdy coś z niego wyciągnie;)
    Uwielbiam piosenkę Edyty Górniak ,,Pada Śnieg'', jest taka piękna <3
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwieeelbiaam pierniczki <3
    Bardzo fajne inspiracje :))

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę Ci powiedzieć, że opis na temat Twojej osoby u góry jest baaardzo ciekawy i bardzo mi się podoba hahah :D Świetnie opisałaś samą siebie ;)
    A co do posta to inspiracje są cudne! :) Chciałabym dostać lepszy telefon haha

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne inspiracje <3
    http://luuvmy.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jaki długi post, myślałam,że tylko ja jestem fanką pisania w jednym wpisie milionów tematów.
    Moją ulubioną piosenką jest Last Christmas.
    Też czekam na śnieg (niestety w te święta raczej nie spadnie i jestem bardzo zmartwiona tym faktem).
    Moja "wishlist" to ubrania, torbę i nowy aparat.
    Wesołych Świąt!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście dłuuugi i baaardzo świąteczny post ^^
    I kolejny raz widzę u kogoś w tle śnieg :D sama też miałam w tamtym roku ^^
    Ozdoby świąteczne są super :D
    Już obserwuję ^^
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje ;)

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania♥
♥Jeśli chcesz napisać: "Super post, wpadniesz do mnie?" to odpuść sobie, bo i tak wiem, że nie przeczytałeś posta.♥
♥Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, a na pewno cię odwiedzę.♥
♥Nie bawię się w kom/kom, obs/obs.♥
♥Każde obraźliwe komentarze będą usuwane♥