Tłumacz ;)

wtorek, 22 grudnia 2015

Christmas Tag ! ^^

Cześć! 

Postanowiłam przygotować dla was jeszcze Świąteczny Tag , ponieważ widziałam go na wielu blogach i bardzo mi się spodobał ^_^



Zaczynajmy! :>

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Trudno powiedzieć. Co roku jestem u babci, do której jadę w samą Wigilię. Można powiedzieć, że pierwsze pierniczki robię już dwa tygodnie przed Bożym Narodzeniem, a uszka do barszczu dosłownie dwa dni przed wyjazdem.
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak, ale to długa historia. Mój tata bardzo chciał mi kupić jakiś porządny kalendarz, nawet bardzo drogi. Niestety nigdzie nie znalazł, dlatego kupił badziewny w żabce. Parę dni później, kiedy był w TKmax'ie , zobaczył wielki, zaczepisty kalendarz adwentowy za 45 złotych, dokładnie taki , jaki chciał mi  kupić! ._.
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Oprócz oczywiście Kevina, uwielbiam Przyjaciel Świętego Mikołaja, Elf, Renifer Niko ratuje Święta, Świąteczne psiaki, Śnięty Mikołaj ...Mogłabym tak odliczać do nieskończoności! ;)
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Oczywiście , i to ile! Pamiętam, że gdy byłam mała miałam aż 3 Wigilie - jedną u dziadków, którzy mieszkali dosłownie koło mnie, następną u prababci , do której zjeżdżała się cała rodzina, a ostatnią u drugich dziadków mieszkających daleko od mojego miasta. 
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Tak jak już mówiłam, co roku jadę do babci, jednej lub drugiej. W tym roku jadę akurat do tej, u której mam kuzynostwo. Myślę, że wygląda to tradycyjnie: kiedy ja przyjeżdżam, pomagam w przygotowaniach. Oczywiście trzęsę się z niecierpliwości, bo Wigilia Wigilią ;) . Około 16 przychodzi wujostwo z dziećmi, zasiadamy do stołu, ja jem oczywiście najwięcej ;) Po jakimś czasie dzwoni dzwonek do drzwi, tam oczywiście prezenty :) No i  zaczyna się rozdawanie i rozpakowywanie upominków ;) Później tylko zabawa i zabawa, a o 22 idziemy na pasterkę ^_^
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Prezenty. Ale to chyba każdy lubi najbardziej. Oczywiście uwielbiam ten czas spędzony z rodziną i wspólną kolację, ale prezenty są na pierwszym miejscu :)
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
No na pewno dzielenie się opłatkiem, jedno wolne miejsce dla przypadkowego gościa, modlitwa przed zasiądnięciem do stołu, sianko pod stołem ... Takie tradycyjne :)
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
W poprzednim poście wypisałam TOP 10 ----> Kliknij tutaj :)
Bardzo proszę tych , którzy nie przeczytali poprzedniego postu, o zrobienie tego, ponieważ naprawdę się nad nim napracowałam :)
Daję też wam link'a do mojej ulubionej świątecznej mieszanki, którą codziennie słucham ♥
Świąteczna mieszanka - klik :)

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Już mam, i to od 9 grudnia , ponieważ jak już wcześniej wspominałam, zawsze wyjeżdżam na święta  i z rodzicami chcemy się nią nacieszyć :> A jest ona śliczną , ciemnozieloną jodełką ♥ Zdjęcie poniżej ^^ (*) Jakość mikrofalówki (*)




10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Hm, chyba pierniczki i zapaszek mojej choineczki :D Jeśli się dokładnie przyjrzycie, pod drzewkiem stoi taki bałwanek, a w nim są właśnie moje ciasteczka ;)
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Na swojej choince mam granatowe i różowe, ale ja uwielbiam złote *-*
12. Odliczasz dni do świąt?
W zeszłym roku owszem, a tym nadal nie wierzę że dziś 22 grudnia ;p
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Aktualnie mam na sobie złoty ;D
14. Ulubiony zimowy napój?
Kakauko
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Mam figurki na parapetach, palę świeczuszki i wisi taki misiek w czapce mikołaja na mojej witrynie ;b Lampek niestety nie mam :( Mam za mały pokój i tak ;( 
16. Na Wigilii próbujesz wszystkiego, czy raczej jesz jedno sprawdzone danie?
Zawsze w Wigilię jem tylko śniadanie i głoduję cały dzień, żeby na kolacji zjeść jak najwięcej ;D
17. Wierzysz w Mikołaja?
Tak, i nie wstydzę się tego.

No , i to moi kochani byłoby na tyle ;)

Jeszcze raz was proszę o przeczytanie mojego poprzedniego postu. Z góry mega ogromnie dziękuję! ^^ KLIKNIJ TUTAJ :)
Mam nadzieję, że Christmas Tag wam się spodobał ;> Piszcie, jakie jeszcze tagi chcielibyście zobaczyć na moim blogu ;D
.
.
.
Przed Wigilią już na pewno niczego nie napiszę ...

Dlatego jeszcze raz życzę wam wesołych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia, spełnienia najskrytszych marzeń, mega superowych wymarzonych prezentów i przede wszystkim bardzo miłego czasu spędzonego z rodziną! ♥



Niech ten dzień będzie dla was bardzo wyjątkowy! ♥










Wasza
       Megan


P.S Ach , bym zapomniała !
Cytaty, o których ZAWSZE musicie pamiętać. Nie tylko w święta ! Uwierzcie w swoje możliwości! <3








Pamiętajcie o nich! To WY jesteście najważniejsi! Najlepsi! Uwierzcie w swoje możliwości , moi kochani czytelnicy! ♥ Cytaty niosą ze sobą ogromną mądrość. Tego nie nauczycie się w szkole, ale to najważniejsza rzecz w życiu. Pamiętajcie: poczucie własnej wartości jest na pierwszym miejscu...

Wesołych Świąt! ♥

~Megan xxx

15 komentarzy:

  1. Cudowny post.. i te cytaty <3 WSPANIAŁY!
    Zapraszam:
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ekstra post! Twoje odpowiedzi są bardzo podobne do moich :3 Też kocham ,,Przyjaciel Świętego Mikołaja" ;) I śliczna choinka! :3 A cytaty... takie prawdziwe! Bardzo mądrze piszesz! Obserwuję ! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odp, może też zrobię ten tag u siebie na blogu. Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :)) Masz może ochotę odpowiedzieć na LBA ode mnie :)? Byłoby mi miło.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obs/obs , wybacz. Ale na LBA chętnie odpowiem ;)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie piszesz, no widzisz ja mam 12:D
    Super post i zdjęcia (te cytaty ♥)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny tag i cudowne cytaty *.*
    Zapraszam do mnie http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tagi, a szczególnie świąteczne <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag i oczywiście odpowiedzi na pytania! Świetne są te cytaty :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Yup, złote lampki są supiii :) :D
    Fajny blog, zaobserwuję!
    Zapraszam do mnie---> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy wigilie jednego dnia, jejku ja bym pękła, ale w sumie chciałabym spędzić tak kiedyś święta ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag :). Bardzo ładna choinka. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna choinka<3 Fajny tag!xxx Szczęśliwego nowego roku!

    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania♥
♥Jeśli chcesz napisać: "Super post, wpadniesz do mnie?" to odpuść sobie, bo i tak wiem, że nie przeczytałeś posta.♥
♥Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, a na pewno cię odwiedzę.♥
♥Nie bawię się w kom/kom, obs/obs.♥
♥Każde obraźliwe komentarze będą usuwane♥