Tłumacz ;)

wtorek, 5 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku i postanowienia noworoczne

Witam wszystkich!

Na początku chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji nadeszłego Nowego Roku! ^_^ Jeszcze parę dni temu była Wigilia, a teraz już 5 stycznia... Jak ten czas szybko leci!

W dzisiejszym poście podsumujemy sobie 2015 rok i pokażemy moje postanowienia noworoczne.

Bez przedłużania , zaczynajmy! :3




W tym (właściwie to poprzednim) roku wiele się wydarzyło.
M.in przeprowadziłam się, założyłam tego bloga... Był dla mnie wyjątkowy, dlatego postanowiłam go uwiecznić.

A więc podsumowanko:

Przeprowadziłam się
Ukończyłam 4 klasę i zaczęłam 5
Zakochałam się
Do mojej rodziny dołączył Muffin
Do moich dziadków dołączył Bambulito
Zaczęłam trenować koszykówkę w Saleziańskim Klubie Sportowym
Stałam się Bambino
Byłam na ostatniej kolonii organizowanej przez naszą szkołę
Zaprzyjaźniłam się dwoma chłopcami z mojej klasy
Byłam z mamą u babci na wsi pilnować domu podczas wakacji
Zaczęłam prowadzić tego bloga
Byłam z rodzicami w Warszawie
Wydoroślałam
Stałam się otaku
Zrozumiałam życie...

Napisałam tyle , ile przyszło mi do głowy ^.^ Ostatni punkt może wydawać się dziwny, ale tak właśnie się stało...
Wyjaśnię niektóre możliwie niezrozumiałe rzeczy dla was:

Muffin - moja świnka morska, Bambulito; Bambi - pies (akurat o nich był wpis ;) Bambino - fan Bars&Melody (zawołajcie wujka Google bo niezbyt chce mi się tłumaczyć), Otaku - fan Anime i Mangi (Halo, wujku?).

 Reszta chyba jest zrozumiała :) Jakbyście jeszcze czegoś nie wiedzieli, to piszcie ;>
*********************************************************************************
A teraz czas na postanowienia ! ^-^

Nie jeść słodyczy
Nie obgryzać paznkoci
Znaleźć więcej czasu na przyjemności
Pojechać na koncert Bars&Melody
Zapisać się na jakieś inne dodatkowe zajęcia
Chodzić wcześniej spać
Uczęszczać do kościoła w tygodniu szkolnym
Więcej rysować, tańczyć, śpiewać
Znaleźć przyjaciółkę lub przyjaciela
Śledzić brytyjski ,,Mam talent"
Poprawić swój charakter

Tak, trochę dziwne te moje postanowienia...

Zanim pokażę wam moje zdjęcia chcę wam dać moje aktualne, bo jeszcze wam się nie pokazywałam :)





A teraz czas na zdjątka z 2015:

(dużo ich jest , więc ostrzegam ;D)






































































I to by było na tyle ^^ Są tu zdjęcia niestety tylko z telefonu mamy, miałam wiele na aparacie, które są na drugim kompie :/ Jak będę miała do niego dostęp to edytuję i wstawię jeszcze pare :*

Mam nadzieję że post wam się podobał . Mam dla was konkurs xD Ten kto zgadnie co to jest ta kupa na ostatnim zdjęciu dostanie nagrodę xD


Miłego wieczoru! ♥






~Megan xxx



































13 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku:D
    Cudowne zdjęcia;)
    Powodzenia ze spełnieniem postanowień:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Niezłe zdjęcia. Życzę wytrwałości w spełnianiu postanowień. :)

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie :)

    veronicalucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia , widać ,że pisanie tego posta nie zajęło Ci pięciu minut. Gratuluję za taką dużą ilość osiągnięć w 2015 roku i życzę jeszcze większej w 2016 ! c;
    Pozdrawiam, Nikol

    zpamietnikaleworecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś jeździłam konno, ale okazało się, że mam uczulenie na sierć ):
    Ja chciałabym nie jeść słodyczy, ale ledwo udaje mi się je ograniczyć.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale post! postarałaś się! :) a na ostatnim zdjęciu to chyba ciasto na pierniczki? :)

    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze Ci wszystkiego dobrego w nowym roku i żeby wszystkie Twoje postanowienia były zrealizowane :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie roku i świetne postanowienia. Trzymam za Ciebie kciuki! :D Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać miałaś ciekawy rok :)
    Fajne zdjęcia ♥
    Życzę wytrwałości w postanowieniach.

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To ostatnie to ciasto pierniczkowe (tak myślę haha).
    BAM♥ ostatnio ciągle ich słucham. W sumie tylko "Stay Young" mi się nie podoba, reszta super.
    Kisiel truskawkowy-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne mieszkanie! Zazdroszczę Ci, że jeździsz konno :)

    Psychology & Life

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania♥
♥Jeśli chcesz napisać: "Super post, wpadniesz do mnie?" to odpuść sobie, bo i tak wiem, że nie przeczytałeś posta.♥
♥Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, a na pewno cię odwiedzę.♥
♥Nie bawię się w kom/kom, obs/obs.♥
♥Każde obraźliwe komentarze będą usuwane♥