Tłumacz ;)

niedziela, 24 stycznia 2016

TAG : 15 pytań o SZKOŁĘ

Cześć kochani!
Dziękuję za radę/y pod poprzednim postem. Jak na razie jest dobrze, poza tym moje największe marzenie się spełniło, ale o tym kiedy indziej! ♥
 Nazwa bloga na chwilę uległa zmianie, ponieważ niechcący wysłałam koledze adres , a gdyby on przeczytał ten blog, chyba bym się załamała O_O Na szczęście udało mi się uratować całą sytuację!Dziś przychodzę do was z tagiem 15 pytań szkolnych, ponieważ jak mówiłam bardzo lubię tagi i będzie ich tu dużo ;) Bez przedłużania przejdźmy do pytań!


1.O której wstajesz do szkoły ?
 Ponieważ jest pięć 1 klas, w tym roku mamy lekcje o pół godziny przesunięte. 2 razy w tygodniu zaczynam na 7.30 i wtedy wstaję o 6.15 , a 3 razy na 8.20 i podnoszę się o 7.00. Zazwyczaj jednak ze względu na pracę mojej mamy w dni kiedy zaczynam na drugą lekcję i tak przyjeżdżam na pierwszą. Albo kiedy umawiam się spotkanie przed lekcjami z Bartkiem... ;* 



2. Ulubiony nauczyciel ? 
 Trudno powiedzieć. Nasza wychowawczyni ze względów zdrowotnych odeszła od nas i wróci w marcu, a teraz zastępuje ją inna matematyczka co stawia uwagi za otworzenie okna ._. Nie wierzycie? Mój przyjaciel przeczytał mi uwagę, którą od niej dostał, a brzmiała ona tak: "Bartek chodzi po klasie i utrudnia prowadzenie lekcji". Jego 'chodzenie' po klasie i 'utrudnianie' lekcji polegało na zamknięciu okna ;_; Szkoła schodzi na psy...
  Wracając do tematu, łatwiej byłoby odpowiedź mi na pytanie "Znienawidzony nauczyciel?" , ale jeśli mam już wybierać to facetka od Polaka. 

     *ktoś poznaje?:)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza ?

WF, haha ;D Nie no, z Polskiego mam 6 ;)



4. Czy masz w klasie/szkole grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym ?

 Wspominałam już, że mam beznadziejne dziewczyny w klasie. Tylko z jedną jestem dość blisko, reszta to kretynki. Dlatego przyjaźnię się z chłopakami z klasy, oraz z paroma ze starszych grup, dlatego mogę powiedzieć że zadaję się z większością chłopców ;> Nie mam typowej 'paczki', lubię poznawać innych ludzi, zmieniam towarzystwo , bo lubię zmiany ^^ 







5. Plecak, torebka czy tornister.? Od niedawna mamy szafki, więc nosimy mniej książek, albowiem plecaki są jednak najwygodniejsze i najmodniejsze;)

6. Czy malujesz się do szkoły.?

Jedynie nakładam sobie korektor na moje doły pod oczami, bo nie mam potrzeby niszczyć cery już w tak młodym wieku - naturalne najpiękniejsze! :)

7. Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki.?Kocham spodnie, latem  noszę sukienki, no i wiosną, jak na galowo to spódnice, ale nie przepadam za nimi. Ale ze spodniami nic nie wygra , a uwielbiam je wszystkie - od rurek aż po dresy!



8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki, itd.).?Czasem, ale często nie mam ranem na to czasu. Zwłaszcza że ostatnio zniszczyłam nowy zegarek, który dostałam na święta i jestem mega na siebie wkurzona:#




9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś świadectwo z czerwonym paskiem.?Owszem, 4.90.

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie.? Do tej pory jadłam, ale od kiedy jestem tak bardzo zakochana nie mam apetytu.

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie.? Matematyka;P Jedyny przedmiot z którego mam 4 xD

12. Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem, samochodem.?  Tata zawozi mnie samochodem. 

13. Zmieniasz buty w szkole.? Tylko zimą, bo nauczyciele każą. 


14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole.? Kocham! ♥ 

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą.? Tak, bo gdyby nie szkoła nie byłoby tyle wspomnień, i przede wszystkim nie poznałabym Bartka ;)



To by było na tyle :) Dziękuję tym, którzy przeczytali i jeszcze pytanie, jaka odpowiedź najbardziej wam się spodobała, lub która jest najbardziej zbliżona do waszego szkolnego życia? Piszcie w komentarzach! :3


Do zobaczenia w kolejnym poście ! ^^


~Megan xxx


P.S Trzymajcie się tego cytatu! ♥


16 komentarzy:

  1. Fajny tag , chyba sama taki zrobię :) .
    Poklikasz u mnie pod zdjęciami w link z kurtką ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że humanistka tak jak ja...:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny Tag :) Dla mnie też szkoła jest miejscem wspomnień. W gruncie rzeczy to tam spędzamy większość naszego życia.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię ćwiczyć na WF, ale mamy zawsze na pierwszą lekcję, więc to jest uciążliwe..
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kiedyś robiłam ten tag;)
    Pozdrawiam:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię polski, jednak z naszym nauczycielem to żeby dostać 5 musiałabym chyba najpierw zdać filologię polską...

    Na swoim blogu opisuję sny, zapraszam :)
    www.and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałabym mieć szafki

    Obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze wstaje o godzinach takich jak 7:00, 8:00. Nie wyobrazam sobie wstawanie o 6:15 hahah

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie współczuję lekcji od 7:30, ja najwcześniej mam na 8:00, chociaż z dwojga złego to wolę wcześniej zaczynać i wcześniej kończyć :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co widzę to bardzo dobrze się uczysz, oby tak dalej! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło się czytało i przy okazji każdy może się dowiedzieć o drugiej osobie czegoś nowego.

    Nowy post na blogu. Zapraszam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 6 z polskiego, u mnie pani własnie od tego przedmiotu jest taka że jak ktoś dostanie 2 to skacze jakby dostał naprawdę bardzo dobrą ocenę hahah :D

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wstaję o 6.15 :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, kilka razy próbowałam wejść na bloga i byłam załamana, że jest jakiś error :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię dk LBA :)
    Więcej informacji na blogu :))
    Melulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania♥
♥Jeśli chcesz napisać: "Super post, wpadniesz do mnie?" to odpuść sobie, bo i tak wiem, że nie przeczytałeś posta.♥
♥Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, a na pewno cię odwiedzę.♥
♥Nie bawię się w kom/kom, obs/obs.♥
♥Każde obraźliwe komentarze będą usuwane♥