Tłumacz ;)

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Selfie TAG :::

Hej ^.^

Ostatnio bardzo spodobały mi się tagi, dlatego postanowiłam zrobić niezbyt popularny "Selfie Tag".
Zapraszam do czytania ! :)

1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Kocham moje włosy, są takie gęste...  A no i moją wysokość; cieszę się, że jestem taka wysoka ;)
 *to nje ja*


2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Uuu... Na to pytanie nie udzielę odpowiedzi. W przyszłości chcę zostać podróżniczką , ano i w planach mam już dużo krajów . Nową Zelandię, Brazylię, Hiszpanię, Austarlię? Naprawdę nie umiem wybrać jednego. 




3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory?
Łóżko, książka , herbatka i wyobraźnia :3




4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
W sumie to sama jestem jeszcze nawet nie całkiem "młodzieżą", ale tej zasady uczę wszystkich: ,,Nie oceniaj ludzi po wyglądzie"...


5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu?
Gepardem, może po nim został mi talent do sportu ;)



6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
Dużo rzeczy. Popełniłam tak dużo błędów w życiu... Powiedziałam o jedno słowo za dużo... Przede wszystkim chciałabym odzyskać starą przyjaźń... 



7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Jeśli nigdzie nie wyjeżdżam, to albo czytam, albo oglądam filmy, albo piszę coś na blogu ;) No i śpię do południa haha ^.^




8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz/uczysz się?
Ludzie. Mam taką beznadzieją klasę , że szkoda gadać ;_; 


9. Nie mogę żyć bez...
cytatów. One nadają mi sens życia! ♥


10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była moc?
Trudno się zdecydować... Większość powiedziałaby, że latanie, albo niewidzialność... A ja chyba chciałabym czytać w myślach.



No i to by było na tyle :) Mam nadzieję, że podobał wam się tag :> 
Piszcie, jaka odpowiedź najbardziej was urzekła! ^_^
I czy chcecie więcej takich tagów na tym blogu ;)



Miłego dnia!♥


~Megan xxx




9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisany post, też uwielbiam cytaty dlatego super się to czyta :))
    zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała mieć gęste włosy :D ooo czytanie w myślach.. przydałoby się coś takiego :D
    również obserwuję i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jesli przyjazn miedzy wami byla czegos warta, to znaczy ze powinna ci wybaczyc. Jesli nie jest w stanie tego zrobic, to znaczy, ze przyjaźń byla fikcją :)
    Trzymaj się, pozdrawiam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag :D
    Racja, nie można oceniać ludzi po wyglądzie :)

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag, też go robiłam;) Ciekawe odpowiedzi:*
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety jestem niska :(
    Mirzę nie całe 160 cm :((
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Śliczne zdj <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania♥
♥Jeśli chcesz napisać: "Super post, wpadniesz do mnie?" to odpuść sobie, bo i tak wiem, że nie przeczytałeś posta.♥
♥Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, a na pewno cię odwiedzę.♥
♥Nie bawię się w kom/kom, obs/obs.♥
♥Każde obraźliwe komentarze będą usuwane♥